Egyre többen próbálkoznak meg a testépítéssel, hiszen gyönyörűen kidolgozható vele az izomzat. Azonban nem elég csupán sportolni, mert a helyes táplálkozásra is oda kell figyelni. A proteindús ételek egészségesek és finomak, ezért élvezetes lesz a fogyasztásuk.

Például, a csirkemell tökéletes választás. Érdemes grillezve vagy párolva elkészíteni. A tojás is bátran elfogyasztható, de nem mindegy, hogy ki melyik részét eszi meg. A proteindús ételek között ott van még a görög joghurt, amiben nincs annyi cukor, mint a többi fajtában.

A húsok közül érdemes még előnyben részesíteni a pulykát és a lazacot. Köretként fogyasztható tofu, vörösbab vagy szója. A testépítők kedvelik az olajos magvakat is, de vigyázni kell, mert a hatásukra zsírossá válhat a bőr. A proteindús ételek listáján megtalálható a tej és a túró is. A fent felsorolt termékekből igazán ízletes fogásokat lehet alkotni.

Néhány hét után biztosan láthatóvá válik az edzés, illetve a helyes táplálkozás eredménye. Ráadásul, a sportolók remekül fogják magukat érezni a speciális étrend hatására.

Print Friendly, PDF & Email
 

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

 

 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2017 Az a jó ha békás a tó. All Rights Reserved