Google hirdetés árak

A tartalomhoz kötődő reklámok a felhasználó szándéka, lakóhelye, érdeklődési köre, keresési lekérdezései és egyéb, a reklám tartalmát befolyásoló tényezők alapján jelennek meg. Az ilyen Google hirdetés árak két részből tevődnek össze. Az egyik a Google Adwords kampány felállításának és futtatásának a költsége, a másik pedig az az összeg, amelyet a keresőmotor forgalmáért, vagyis a webhelyre leadott kattintásokért kell kifizetni.

A Google hirdetés árak nem lehetnek túl alacsonyak, elvégre a projekt pénzügyi eredménye nagymértékben függ a megrendelő azon vágyától, hogy a cége jól működjön, fejlődjön és új ügyfeleket szerezzen. Mivel az Adwords rendszer úgy működik, hogy aki többet fizet, több kattintást kap, bárki könnyebben érheti el a célközönségét, ha többet fizet a versenytársainál.

Sokan felteszik a kérdést, hogy érdemes-e kifizetni egy szakértőnek a Google hirdetés árakat, ha azt valaki saját maga is képes futtatni? A válaszunk: ha Ön nem rendelkezik megfelelő tapasztalattal ezen a téren, akkor bízza azt inkább a szakemberekre!

Csak nyerhet, aki weboldal optimalizálást rendel

Az organikus forgalom a keresőmotorokból keletkező fő forgalmi forrás. A weboldal optimalizálás segít a leendő ügyfeleinek megtalálni Önt a Google-ben. A modern felhasználóknak csak a 0,78%-a megy át a második keresési oldalra, és csak 20%-uk kattint rá azokra a webhelyekre, amelyek nem szerepelnek a TOP-3-ban.

Ezért annak, aki vásárlókat akar szerezni, az első oldalon kell megküzdenie a legjobb helyekért. A költségek szempontjából nézve a weboldal optimalizálás ára gyorsan megtérül, majd pedig hosszú ideig előnyökkel jár a vállalkozásoknak. Erre a módszerre az e-kereskedelem különböző iparágaiban van szükség, például a kiskereskedelemben, a B2B-ben, a szállításban vagy a termékelhelyezésben is.

Ha valaki SEO optimalizálást rendel, akkor az organikus forgalma néhány hónap után jelentősen megnőhet. A weboldal optimalizálás által nemcsak a célközönség fog tudni róla, hanem fokozatosan csökkenni fog az egy ügyfél vonzásának költsége, és az egyéb reklámeszközökbe történő beruházások volumene is.