A férfiak egyrésze a saját autóját ékszernek tekinti, tisztán tartja, csillog, villog kívül belül, és élvezi a száguldást. Ezt a boldogságot még fokozhatja, ha megszerzi a saját autója lógójával ellátott karórát is. A minőségi karórák több neves autógyártó kínálatában is szerepelnek. Funkcionalitás és design tekintetében sok közös vonás fellelhető egy márkás autó és egy prémium óra között. A híres autógyártók remek ötlete sikeresnek bizonyult, miszerint egy autót egy karórával párosítva kínáltak eladásra.
Ez a kínálat előszőr csak a férfiaknak szólt, de idővel a nőket is kecsegtették remek ajánlatokkal. Az óragyártó cégek is kitűnő ötletnek tartották az együttműködést, mert üzleti szempontból óriási sikereket értek el. A híresebbek közül, mint például a Lamborghini vagy a Porsche, saját gyáruk tervezői által alkották meg az órákat, és kínálták eladásra. Ezeknek a vételi ára sem volt alacsony, akár a minősége, néhány darab esetén egy lakás árával is vetekedett.
Köztudott, hogy a férfiak bármennyit képesek fizetni kedvencükért, így a magas ár sem jelentett gondot, és éltek a gyártók által felkínált lehetőségekkel. A Jacob and Co. óragyártó és a Bugatti között létrejött együttműködés érdekessége, hogy egy év tervezés után sikerült piacra tenni a Bugatti Chiron Tourbillont, amiben egy 16 hengeres motor makett van szerelve. Ugyanakkor a Bulgari és a Maserati olasz gyártók közös munkája is eredményesnek bizonyult a limitált kiadású luxus órával. Az volt a cél, hogy a rajongók úgy érezzék egy Maseratit viselnek a kezüken.
A népszerű Audi és BMW gyártók is megörvendeztették a rajongókat egy minőségi férfi karórával. Ezek után elmondhatjuk, hogy minden cégnél a közös projekt sikereket eredményezett. Minden potenciális vásárló kiválaszthatja a saját egyéniségét tükröző, egyedi darabot. Az igényesség és az elegancia együttesen van jelen egy prémium karórában. Kedvenc autója mellé már csak egy saját lógóval ellátott karórát kell választania, amit hosszú időn át, boldogan viselhet.